Επιτροπές Καθηγητικού Συλλόγου
Α/Α |
Όνομα Επιτροπής |
Καθήκοντα |
Μέλη |
||
1 |
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ |
· Υποβάλλει εισηγήσεις για εμπλουτισμό της βιβλιοθήκης · Καταρτίζει καταλόγους αγοράς βιβλίων με βάση τις εισηγήσεις των καθηγητών των διαφόρων κλάδων · Έχει την ευθύνη για τη διοργάνωση εκθέσεων βιβλίου · Εισηγείται τρόπους εύρυθμης λειτουργίας και πλήρους αξιοποίησης της βιβλιοθήκης |
|
||
2 |
ΕΚΔΟΣΕΩΝ |
· Προγραμματίζει την έκδοση του περιοδικού οποιουδήποτε εντύπου εγκριθεί από τη Διεύθυνση · Συγκεντρώνει, επιλέγει, διορθώνει την ύλη και επιμελείται των εκδόσεων · Αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση κάθε άλλης εργασίας που είναι σχετική με την έκδοση, όπως προγράμματα καλλιτεχνικών εκδηλώσεων του σχολείου κ.α. |
|
||
3 |
ΕΚΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ |
· Προγραμματίζει και οργανώνει εκδρομές, περιπάτους και διάφορες επισκέψεις · Εξασφαλίζει λεωφορεία και έχει την ευθύνη για τον έλεγχο των λεωφορείων · Προετοιμάζει κατατοπιστικά φυλλάδια, χάρτες και σχεδιαγράμματα για τις περιπτώσεις που κρίνεται αναγκαίο · Φροντίζει για την ενημέρωση των μαθητών · Έχει την ευθύνη για την παροχή Πρώτων Βοηθειών στις εκδρομές και τους περιπάτους |
|
||
4 |
ΕΟΡΤΑΣΜΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ – ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΩΝ |
· Προγραμματίζει και οργανώνει τους εορτασμούς και τις καλλιτεχνικές εκδηλώσεις της σχολικής χρονιάς σύμφωνα με τον χρόνο που έχει οριστεί βάσει εγκυκλίου του ΥΠΠ ή τον χρόνο που έχει καθοριστεί από τη Διεύθυνση · Καταρτίζει τα προγράμματα των εκδηλώσεων · Αναλαμβάνει τη διακόσμηση του σχολείου ανάλογα με τον χαρακτήρα της εκδήλωσης (εθνικοί και άλλοι εορτασμοί) |
Δέσποινα Χριστοφή
|
||
5 |
ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ, ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ, ΕΡΑΝΩΝ, ΕΡΥΘΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ, ΠΟΡΕΙΑΣ ΜΑΚΑΡΙΟΥ |
· Ευαισθητοποιεί τα παιδιά σε θέματα κοινωνικής προσφοράς. · Οργανώνει και συντονίζει διάφορες δραστηριότητες · Βοηθά να κατανοήσουν οι μαθητές την αξία του εθελοντισμού · Εντοπίζει, καταγράφει και επιλέγει τους άπορους μαθητές για προσφορά βοηθήματος κατά τα Χριστούγεννα και το Πάσχα · Επισημαίνει μαθητές που έχουν ανάγκη έκτακτης οικονομικής ή άλλης βοήθειας · Οργανώνει εκδηλώσεις με σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών και τη συλλογή χρημάτων που θα προσφερθούν αργότερα σε άπορους μαθητές |
|
||
6 |
ΚΥΛΙΚΕΙΟΥ |
· Ελέγχει την καθαριότητα, τις τιμές και την ποιότητα των ειδών που πωλούνται · Εισηγείται τρόπους για την καλύτερη οργάνωση της λειτουργίας του · Συνεργάζεται με την αντίστοιχη επιτροπή του Συνδέσμου Γονέων και Κηδεμόνων και της Εφορείας · Ενημερώνει την υπεύθυνο του Κυλικείου, για όλα τα έντυπα-φυλλάδια που έχουν σχέση με το Κυλικείο και προέρχονται από το ΥΠΠ |
|
||
7 |
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ - ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΞΩΡΑΪΣΜΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ |
· Μεριμνά για την καλλιέργεια και ανάπτυξη περιβαλλοντικής συνείδησης ανάμεσα στους μαθητές με σχετικά φυλλάδια · Φροντίζει για την καθαριότητα των σχολικών χώρων και την ευαισθητοποίηση των μαθητών για καθετί που έχει σχέση με τη διατήρηση του φυσικού περιβάλλοντος · Έχει την ευθύνη για τον εξωραϊσμό του σχολικού χώρου και κήπου · Κάνει εισηγήσεις για εξοπλισμό του σχολείου με όλα εκείνα τα εφόδια, που θα βοηθήσουν καθηγητές και μαθητές να έχουν καλύτερες συνθήκες διαβίωσης |
|
||
8 |
ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ |
· Καταρτίζει πρόγραμμα προστασίας των μαθητών σε περιπτώσεις εχθροπραξιών, θεομηνιών, σεισμών κ.λ.π. · Καταρτίζει σχέδιο πυρόσβεσης/πυροπροστασίας του σχολείου · Καταρτίζει το σχετικό έντυπο για την Πολιτική Άμυνα · Προγραμματίζει ασκήσεις Πολιτικής Άμυνας · Διοργανώνει διαλέξεις με θέμα την Ασφάλεια και Υγεία στο σχολείο |
|
||
9 |
ΚΟΣΜΗΤΕΙΑΣ |
· Φροντίζει την οργάνωση υποδοχής και φιλοξενίας προσκεκλημένων στους εορτασμούς και στις διάφορες εκδηλώσεις · Επιμελείται του ευπρεπισμού και της καλαίσθητης εικόνας του καθηγητικού συλλόγου, των χώρων εκδηλώσεων και άλλων χώρων στο σχολικό περιβάλλον |
|
||
10 |
ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ |
· Αναπτύσσει σχέδιο δράσης για πρόληψης της βίας και της παραβατικότητας, το εφαρμόζει και το αξιολογεί · Διοργανώνει διαλέξεις με θέμα την Πρόληψη της βίας και της παραβατικότητας · Συμβάλλει στην καλλιέργεια συνείδησης υγιούς ζωής και υγιεινής διατροφής · Συνεργάζεται με διάφορους φορείς της εκπαίδευσης (Σ.Γ., κοινότητα, εκκλησία, ΥΠΑΝ, Π.Ι., πανεπιστήμια, κ.τ.λ) |
|
||
11 |
ΟΜΑΛΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ |
· Ανάπτυξη διαφόρων δράσεων για την ομαλότερη μετάβαση των μαθητών των δημοτικών σχολείων στο γυμνάσιο |
|
||
12 |
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑ – ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑ |
· Αναπτύσσει κοινές δράσεις μεταξύ των μαθητών του γυμνασίου και των μαθητών της Νέας Σύγχρονης Μαθητείας – Προπαρασκευαστικής Μαθητείας · Επιλαμβάνεται τυχόν προβλημάτων που δυνατόν να προκύψουν |
|
||
13 |
ΤΕΛΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ |
· Επιλαμβάνεται όλων των θεμάτων που αφορούν τις εξετάσεις τετραμήνων |
|